Doprava
Dle typu zboží si můžete Vaši objednávku vyzvednout osobně, nechat zavést našim vozem, či přepravní společností DPD.
Proč si nemůžu vybrat dopravu a objednávka je ve stavu poptávky?
Některé námi nabízené zboží přesahuje váhu, kdy Vám zboží můžeme zaslat bez dopravného či standardně naším domluveným dopravcem, z toho důvodu Vám zasíláme nabídku s naceněnou dopravou přímo Vám na míru, kde jsou reálné náklady dopravy. Díky naší síti poboček jsme schopni Vám nabídnout příznivé ceny.
Nevidíte Vámi vybrané zboží na pobočce ve Vašem okolí? To Vás nemusí vůbec odradit, díky naší síti poboček jsme schopni Vám zboží objednat či převézt z jiného skladu, tak abyste Vy s tím měli co nejméně starostí. Převoz není nijak zpoplatněn, ale v závislosti na logistice může trvat až 14 dní.
V případě nákupu většího objemu zboží z důvodu usnadnění manipulace, Vám zboží dodáme/naložíme i s paletou. Paleta může být zálohována, ale je vratná, takže v momentě, kdy již nebudete potřebovat ji můžete navrátit na jednu z našich poboček. Stačí nás jen kontaktovat na náš e-mail info@nadum.cz či telefonicky, na kterou pobočku paletu navrátíte. U navrácení částky za paletu je odečtena částka 50 Kč bez DPH za opotřebení.
V případě osobního odběru, prosíme vyčkejte na e-mail, kde Vám poskytneme informace k vyzvednutí. Pokud navštívíte pobočku bez naší výzvy, zboží Vám nebude vydáno (je nutno obdržet PIN kód, který se generuje po propojení platby s Vaší objednávkou).
Proč si nemůžu vybrat dopravu a objednávka je ve stavu poptávky?
Některé námi nabízené zboží přesahuje váhu, kdy Vám zboží můžeme zaslat bez dopravného či standardně naším domluveným dopravcem, z toho důvodu Vám zasíláme nabídku s naceněnou dopravou přímo Vám na míru, kde jsou reálné náklady dopravy. Díky naší síti poboček jsme schopni Vám nabídnout příznivé ceny.
Nevidíte Vámi vybrané zboží na pobočce ve Vašem okolí? To Vás nemusí vůbec odradit, díky naší síti poboček jsme schopni Vám zboží objednat či převézt z jiného skladu, tak abyste Vy s tím měli co nejméně starostí. Převoz není nijak zpoplatněn, ale v závislosti na logistice může trvat až 14 dní.
V případě nákupu většího objemu zboží z důvodu usnadnění manipulace, Vám zboží dodáme/naložíme i s paletou. Paleta může být zálohována, ale je vratná, takže v momentě, kdy již nebudete potřebovat ji můžete navrátit na jednu z našich poboček. Stačí nás jen kontaktovat na náš e-mail info@nadum.cz či telefonicky, na kterou pobočku paletu navrátíte. U navrácení částky za paletu je odečtena částka 50 Kč bez DPH za opotřebení.
V případě osobního odběru, prosíme vyčkejte na e-mail, kde Vám poskytneme informace k vyzvednutí. Pokud navštívíte pobočku bez naší výzvy, zboží Vám nebude vydáno (je nutno obdržet PIN kód, který se generuje po propojení platby s Vaší objednávkou).
Platba
Za zboží můžete pohodlně zaplatit platební kartou přes platební bránu Comgate Payments, a.s., bankovním převodem, na dobírku POUZE při zvolení dopravy společností DPD. Není ovšem možno platit hotově a kartou u našeho řidiče, pokud máte vybrán jako způsob doručování zboží naší dopravou k Vám domů, a také není možno platit na našich pobočkách.
Pokud jste si zvolili možnost platby bankovním převodem, nezapomeňte uvést variabilní symbol, který odpovídá číslu Vaší objednávky bez OPE a lomítka.
Po přijetí Vaší platby, náš tým zpracuje objednávku a o vývoji Vás nadále bude kontaktovat náš tým.
Pokud jste si zvolili možnost platby bankovním převodem, nezapomeňte uvést variabilní symbol, který odpovídá číslu Vaší objednávky bez OPE a lomítka.
Po přijetí Vaší platby, náš tým zpracuje objednávku a o vývoji Vás nadále bude kontaktovat náš tým.
ComGate Payments, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana; Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové; E-mail: platby-podpora@comgate.cz;Tel: +420 228 224 267
Direct Parcel Distribution CZ, s. r. o. https://www.dpd.com/; Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy; E-mail:info@dpd.cz,; Tel: 225 373 373