Naše firma Vám může nabídnout široký sortiment produktů od známých výrobců, neváhejte si tedy vybrat produkty té nejlepší kvality. Rozhlédněte se, a vybírejte. Pokud máte na nás nějaké dotazy, neváhejte nás kontaktovat emailem či telefonicky. Nakupovat můžete v jakoukoliv hodinu, 7 dní v týdnu. Máme pobočky po celé České republice.
- přímo na našem internetovém obchodu
- e-mailem: info@nadum.cz
- Na telefonu a e-mailu jsme pro Vás k dispozici od pondělí do pátku od 8 do 16 hodin.
Proces nákupu
Vytvořte si objednávku/poptávku na našem e-shopu, zadejte platné údaje, abychom se s Vámi v případě dotazů mohli spojit a v případě závozu věděli, kam zboží zaslat či dovézt. Objednávku pohodlně uhraďte platební bránou Comgate či bankovním převodem (pouze v případě objednávky, v případě poptávky s platbou ještě vyčkejte), kde platební údaje spolu s variabilním symbolem jsou Vám zaslány v potvrzení objednávky, variabilní číslo je vždy číslo Vaší objednávky bez OPE, pomlčky a lomítka. Pokud máte s platbou potíže (výpadek platební brány, či záměna platební metody a podobně) určitě nás neváhejte kontaktovat. Při objednání Vámi zvoleného zboží se může stát, že Vám objednávka skončí ve stavu poptávky. Nebojte se, náš tým se Vám ozve s cenovou nabídkou.
Proces vyřízení objednávky
Náš tým má za cíl vyřešit objednávky i poptávky, v co nejkratším čase, přesto prosím buďte trpěliví, jelikož proces vyřízení objednávky či poptávky je komplikovanější, než se z pohledu zákazníka zdá.
V případě poptávky je objednávka předána logistikovi, který nacení reálné náklady na dopravu, zatím co náš tým zjišťuje, zda máme zboží skladem, v opačném případě prověřuje možnosti objednání, čeká na případné informace od dodavatelů, co se termínu dodání týče. V případě většího objemu zboží poptáváme externí dopravce, kde se snažíme vybrat cenově nejpřijatelnější nabídku pro Vás.
V případě vytvořené objednávky:
-
S osobním odběrem na pobočce – náš tým přijme Vaši objednávku, zkontroluje, zda byla objednávka uhrazena, a zda je na Vámi vybrané pobočce skladem. Často se nás ptáte, proč nemůžete objednávku hradit až na prodejně. Je to z toho důvodu, že jednotlivé pobočky mají rozdílné ceny oproti e-shopu a zároveň máme rozdělené účetnictví, z toho důvodu nelze na pobočkách v rámci e-shopu uhradit objednávku hotově či kartou. Náš tým objednávku poté exportuje do ekonomického systému, kde pak pošle objednávku na centrálu, kde ji další tým zašle na konkrétní prodejnu, která ji musí zpracovat a zboží vychystá. Proto vždy vyčkejte na pokyn, který je Vám zaslán na e-mail, že je Vaše zboží připraveno k odběru, jelikož export i zpracování objednávky nějaký čas trvá. Pokud na prodejnu zavítáte dříve, je možné, že objednávka ještě nebyla zpracována našimi týmy, či se ověřuje, zda je zboží opravdu skladem a zda je v pořádku, chceme Vám tak ušetřit cestu i rozčarování, a nám stres tím, že Vám nemůžeme vyhovět hned. Převozy mezi pobočkami jsou u jistého zboží možné a jsou zdarma, na převoz si vyhrazujeme až 2 týdny, dle plánovaných logistických tras. Našim cílem je, abyste zboží měli, co nejdříve, ale zároveň se snažíme snižovat náklady na dopravu i chránit planetu, a snažíme se vozy naplnit danými směry, co nejvíce. Většinou své zboží máte v dřívějším termínu, v případě, že se nám dodání zpožďuje, vždy Vás o tom informujeme.
-
Odeslání zboží vybranými přepravními společnostmi – náš tým přijme objednávku, zkontroluje platbu, případně při zasílání objednávky přepravními společnostmi lze vybrat platbu na dobírku, ta je standardně zpoplatněna 40 Kč s DPH (může se lišit u některých přepravců, např. společnost DHL). V případě, že zboží nemáme skladem, informujeme Vás o předpokládaných termínech naskladnění a možného data expedice. V případě, že máme zboží na centrálním skladě (Ostrava – Muglinov), většinou odesíláme zboží ihned, co se týká ostatních poboček, nemáme vytvořené pravidelné svozy přepravci, a tak může docházet ke zpožďování doručení zboží, většinou však odesíláme zboží následující den po Vámi vytvořené objednávky, o případném zpoždění Vás vždy informujeme.
-
Doručení našim vozem k Vám na adresu – náš tým přijme objednávku, zkontroluje platbu a dostupnost zboží. Poté je objednávka předána logistikovi, který zařadí objednávku dle logistických tras, kolega se Vám ozve den předem s přesnějším časovým rámcem doručení. Doručení zboží našim vozem bývá většinou do 5 pracovních dní v případě, že máme zboží skladem, v jiných případech Vás informujeme.